Gerilim Sever: KORKU KİTAP YORUMU: THOMAS OLDE HEUVELT BÜYÜ

Bu Sitedeki Yazıların Tamamı Gerilim Severin Özgün Yazıları Olup İzinsiz Kopyalanamaz, Paylaşılamaz. İletişim İçin : kirserhan@gmail.com ve Twitter : @Sskngerilim

22 Nisan 2017 Cumartesi

KORKU KİTAP YORUMU: THOMAS OLDE HEUVELT BÜYÜ

Korku Kitap Yorumu

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni bir korku kitap yorumuna daha hoşgeldiniz.

Bu sefer bende değişik duygular hissettiren genç bir yazarın kitabını yorumlayacağım. Kitabın kapağında George R.R. Martin'in yorumunu görünce hemen aldım ve beklentimi yüksek tuttum tabi ki.. Acaba ben mi yüksek beklentiyle okudum bilemiyorum ama çok sarmadı açıkçası..



Neyse gelelim kitabın tanıtım yazısına.

"Lanetli bir kasaba. On yedinci yüzyıldan bu yana hayatta kalmayı başarmış, gözleri ve dudakları dikilmiş bir kadın. Gözleri açıldığında bakışlarıyla, dudakları açıldığındaysa sözleriyle insanları büyüleyebilecek bir cadı o.  Black Spring kasabası ona ait. İçindekilerle birlikte.
Binlerce yıldır orada. Hiç istenmedi. Hiç gitmedi.
Laneti herkesin peşinde. Nasıl ki o hiç gitmediyse, diğerleri de gidemezler. Orada yaşayan insanlar, orada ölecekler.
Başka hiçbir yerde yaşayamazlar.
Orada doğan çocuklar, onun lanetine doğup son nefeslerini yine onun lanetiyle verecekler.
İnsanlar, büyüsünden kaçabilmek için Katherine’in gözlerini ve dudaklarını diktiler. Bakışlarından ve fısıltılarından kurtuldular.
Ancak o da dikişlerinden kurtulacak bir gün. O zaman hem gözünün gördükleri hem de fısıldadıklarını duyanlar, teker teker kendilerini öldürmeye başlayacaklar. Katherine onlara hiçbir şey yapmayacak. Onlar ölmeyi tercih edecekler sadece.
O Katherine. Black Spring’in laneti.
Ve Black Spring’i yutmaya hazır."

Tanıtımdan da anlayacağınız üzere Kasabamız (Black Spring) üzerine çöken ve orada doğan/sonradan gelip yaşamaya karar veren herkese musallat olan "Cadı" bir ablamız var.. Bu ablamız yıllardır kasabaya musallat ve kasabalılar ondan kurtulamayacağını anlayınca onunla yaşamayı öğrenmeye bakmışlar.

Kitabın detayına indiğinizde havada kalan sonu bağlanmayan bir çok detay çarptı gözüme. Daha önce kalemi oldukça kuvvetli yazarlara alışkın olduğumdan mıdır nedir bu durum beni rahatsız etti.

Haa korkutuyor mu ? Evet bazı yerlerde ciddi olarak geriyor okurken. Okunuşu keyifli mi ? Çok kitap okuyan biri değilseniz sıkılırsınız. Kitap kendini sevdirmek için okuyucunun sabrını istiyor biraz.

Mutlaka alın okuyun der miyim ? Hayır. Sakın almayın der miyim ? O na da hayır :)

Gördüğünüz gibi beni karmaşık duygulara itti kitap :))

Sıkı bir okuyucu iseniz sonunu getirirsiniz ancak o son tatmin eder mi bilmem. Yok ben sonuna olay örgüsünün tamamlanışına bakmam beni korkutsun gersin  diyorsanız biraz sabrederek okursanız beklediğinizi alırsınız.


Puanım : 5/10


Blogumdaki diğer korku kitaplarına ait yorumlara buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni bir korku kitap yorumunda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın.

Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :))

Herkse bol kitaplı okumalı günler efenim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder