Gerilim Sever: KORKU KİTAP YORUMU: JENNIFER McMAHON SÖYLEMEYECEĞİNE SÖZ VER

Bu Sitedeki Yazıların Tamamı Gerilim Severin Özgün Yazıları Olup İzinsiz Kopyalanamaz, Paylaşılamaz. İletişim İçin : kirserhan@gmail.com ve Twitter : @Sskngerilim

23 Nisan 2017 Pazar

KORKU KİTAP YORUMU: JENNIFER McMAHON SÖYLEMEYECEĞİNE SÖZ VER

Selam Millet,

Yeni bir korku kitap yorumuna daha hoşgeldiniz.

Korku Kitap YorumuÜstat Stephen King Billy Hodges üçlemesi polisiyeye kayınca korku/gerilim dalında yeni yazar arayışına girdim. Ben neler kaçırmışım ?? Jennifer McMahon ne güzel 4 kitap yazmış da benim haberim olmamış ? Aman Tanrım !!! :))

Bazen bir yazarın bir kitabını alıyorum, okuyorum, bayılıyorum.. Sonra bir yandan ben neden daha önce bu yazarı farketmemişim diyorum, diğer yandan da iyi ki farketmemişim şimdi okuyacağım bir sürü kitabı var erken farketseydim yeni kitap yayınlamasını sabırsızlıkla bekleyecektim şimdi en azından bir kaç tane okunmaya hazır roman oldu diyorum.

Jennifer Mcmahon da aynen bu hisleri yaşamama sebep oldu arkadaşlar. Akıcılık, gerilim, heyecan tavan noktada kitaplarında.. Elimden bırakamadım ikişer günde bitirdim kitaplarını.

Şimdi efendim Jennifer ablamızın ilk kitabını yorumlayayım nacizane..

Öncelikle arka kapak tanıtım yazısı ile başlayalım.




"Jennifer McMahon'un sıra dışı romanı Söylemeyeceğine Söz Ver arkadaşlık, aile, bağlılık ve ihanet üzerine yazılmış gerilim dolu, derin iç görüsü ve güzelce örülmüş geçmişiyle kesinlikle unutulmaz bir kitap ve bir cinayet romanından fazlası.

Bu unutulmaz güzellikteki romanda, bir kadının geçmişi ve geleceği karşı karşıya gelerek beklenmedik sonuçlara yol açıyor.

Kırk bir yaşındaki okul hemşiresi, Alzheimer hastası olan annesi ile ilgilenmek için kırsaldaki evine dönmüştür. Geldiği ilk gece bir cinayet olur ve küçük bir kız öldürülür. Bu olay, kadının çocukluğunda yaşanan bir başka cinayete esrarengiz biçimde benzemektedir. Sınıf arkadaşları tarafından "Patates Kız" denilerek alay edip dışlanan yoksul arkadaşı Del de otuz yıl önce aynı şekilde öldürülmüştür. Del'in katili asla bulunamamış, o günden sonra küçük kız, hayalet hikâyeleri ve efsanelerde ölümsüzleşmiştir."

Hikayemiz arkadaş çevresinden dışlanan sosyal açıdan uyumsuz bir kız çevresinde şekilleniyor sevgili kitap severler.. Patates Kız..

Okul arkadaşları tarafından Patates Kız lakabı takılan dışlanan kızımız evde de şiddete maruz kalmaktadır. Kitabımızın kahramanı da hipiler arasında yaşayan aslında sosyal uyumsuzluk açısından patates kızdan çokta geri kalmayan ancak bunu kendince reddeden Kate.

Kate bir yandan okul dışında Patates kızla arkadaşlığı ilerletirken çocuk aklı işte okulda ondan uzak durup popüler çocukların arkadaşı olmak ister. Buna da kendince bir kılıf bulmuştur "İki Taraflı Casusluk".

Yetişkin Kate annesi hastalanınca ona bakmak adına yıllar sonra artık çok az kişinin kaldığı hipii kolonisine döner ve geçmişiyle yüzleşmek zorunda kalır.

Sürükleyici, gerilimi üst düzey, zaman zamanda insanı duygulandıran mükemmel bir ilk kitap !!

Puanım : 8/10 


Okuyun okutun pişman olmazsınız.

"BU GECE BİRİNİ ÖLDÜRDÜM.. SÖYLEMEYECEĞİNE SÖZ VER.."

Bir teşekkür de Ephesus Yayınlarına.. Kitabın çevirisi, basımı, ciltlenmesi harika!! Defalarca okunsa da yıpranmayacak bozulmayacak kalitede..

Blogumdaki diğer korku kitaplarına ait yorumlara buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni bir korku kitap yorumunda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın.

Bol kitaplı okumalı günler geceler efenim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder