Gerilim Sever: KORKU KİTAP YORUMU: KAYAHAN DEMİR KEFENSİZLER MEZARLIĞI

Bu Sitedeki Yazıların Tamamı Gerilim Severin Özgün Yazıları Olup İzinsiz Kopyalanamaz, Paylaşılamaz. İletişim İçin : kirserhan@gmail.com ve Twitter : @Sskngerilim

30 Nisan 2017 Pazar

KORKU KİTAP YORUMU: KAYAHAN DEMİR KEFENSİZLER MEZARLIĞI

Selam Millet,

Yeni bir korku kitap yorumuna daha hoşgeldiniz.

Nasıl gidiyor ? Umarım her şey yolundadır sizler için. Benden yana hayat güzel. Blogumun ziyaret ediliyor olması beni ciddi manada keyiflendiriyor ne yalan söyleyeyim.

Sizlere bu yazımda 1988 doğumlu gencecik bir yazarımız Kayahan Demir'in "Kefensizler Mezarlığı" kitabına ait görüşlerimi anlatmak istiyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kanımca gelecek vadeden başarılı bir yazar. Biraz da yazım dili, hitabeti oturunca son derece okuması keyifli ve bir o kadar da korkutucu romanlar hediye edecek bize belli ki.


Efendim öncelikle her zaman ki gibi tanıtım yazısını paylaşayım sizlerle.




“Mezarlığa doğru attığım her bir adımda bacaklarım daha da titriyordu. Ayaklarım hâlâ çıplaktı, ama bu durum umurumda bile değildi. Birkaç dakika sonra mezarlığın içine girmiş bata çıka yoğun bir toprak katmanının üzerinde yürüyordum. O sırada, mezarlığın demir kapısı iki koldan usul usul açılıp kapanmaya başladı. Hareket ettikçe acı çekercesine gıcırdıyordu. Sonra aniden büyük bir gürültüyle kapandı. Korkudan beynim zonkluyordu. Ama kendimi toplamalı ve yapmam gerekeni yapmalıydım. O esnada ayak bileklerimde hissettiğim soğuk bir el, her şeyin sonunun geldiğine işaretti. 

Dört astronomi öğrencisi İstanbul’dan Harran'a giderken, terk edilmiş virane bir evde başlarına geleceklerden habersizdir... Seneler önce bu evde ve karşısındaki lanetli mezarlıkta yaşanan korkunç olayları ancak evdeki çekmecede buldukları gizemli bir defterde yazılanları okuyarak öğrenirler. Böylece kendilerini geçmişte saklı kalmış bir kâbusun da içinde bulacaklardır. Onlar için artık tek bir kurtuluş yolu vardır; Kefensizler Mezarlığı’nın sakinleriyle yüzleşmek..."

İstanbul Üniversitesi Astronomi öğrencileri, tarih boyunca gök bilimcileri kendine çeken Harran'a bir araştırma gezisi düzenlerler. Bu öğrenciler içerisinde yer alan dört kafadar gece kamptan kaçar ve metruk bir evde korku dolu olaylar yaşarlar.

Ben açıkçası kitabın ortalarında olayı çoktan çözmüştüm. Ancak bu kitabı bitirmeme engel olmadı. Kitap yarıda bırakmayı sevmememden değil yazarın anlatım tarzını beğenmemden ötürü kitabı bitirdim ve keyifli de vakit geçirdim.

Geren/korkutan (aşırı değil ama), hızlıca bitirebilecek bir kitap arıyorsanız değerlendirebilirsiniz. Ben yazarı okuma listeme aldım yeni kitaplarını takip edeceğim. Başta da belirttiğim gibi henüz çok genç olan yazarımız zamanla kalıbını bulduğunda eşsiz kitaplar armağan edecek bize diye düşünüyorum.

Bu arada kitabımız videolu !! Kitap içerisinde farklı yerlerde karşımıza çıkan QR kodlarını telefonumuzda okuttuğumuz da birbirinden ürkütücü youtube videoları izleme şansımız oluyor..

Puanım : 6/10 


Yeni kitaplarını mutlaka takip edip sizlerle paylaşacağım.

Blogumdaki diğer korku kitaplarına ait yorumlara buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni bir korku kitap yorumunda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın.

Hepinize bol okumalı günler geceler efenim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder