Gerilim Sever: GERİLİM KİTAP YORUMU: JOSH MALERMAN GÖLÜN DİBİNDEKİ EV

Bu Sitedeki Yazıların Tamamı Gerilim Severin Özgün Yazıları Olup İzinsiz Kopyalanamaz, Paylaşılamaz. İletişim İçin : kirserhan@gmail.com ve Twitter : @Sskngerilim

22 Nisan 2017 Cumartesi

GERİLİM KİTAP YORUMU: JOSH MALERMAN GÖLÜN DİBİNDEKİ EV

Gerilim Kitap Yorumu

Selam Millet,

Yeni bir gerilim kitap yorumuna daha hoşgeldiniz.

Arkadaşlar bir önceki yazımda Josh Malerman'ın Kafes isimli kitabını yorumlamış ve ciddi hayal kırıklığına uğradığımı belirtmiştim. Yazarın iki kitabını bir arada aldığım için belki de hakkındaki kötü intibamı siler umuduyla Gölün Dibindeki Evi okuyayım dedim. Kafesten daha kötü kitap okudum mu acaba diye düşünürken Gölün Dibindeki Ev gerçekten Kafesi mumla arattı..



İki kitabı bir arada almasam hayatta almazdım ama almışken okuyayım dedim demez olaydım.. Fecaat!!! Gerçekten çok kötü!! Tamam esere saygı ama arkadaş okuyana, para verip alana da saygı!! Onlarca genç, yetenekli, hevesli Türk yazar adayları varken, onlara fırsat vermek varken, bu kadar kötü bir yazarın kitaplarını ithal etmek neden ?? Hele de allayıp pullayıp kitabı hiç okumadığı yada menfaat karşılığı abartarak yorumladığı çok belli insanların yorumlarıyla satmak kusura bakmayın en hafif tabirle insanları kazıklamaktır derim!!!

Bu sefer kitabın arka kapak yazısını yayınlamayacağım çünkü gerçekten kızgınım benim gibi kitap severler adına..

Kitabın başı yok sonu yok.. O ev neden orada arkadaş ?? Ev o gençlerden ne istiyor ?? Neden kayboldu ?? Neden tekrar ortaya çıktı ?? Ve daha bir sürü cevapsız soru..


Puanım : 0/10 !!! 


Almayın aldırmayın okumayın okutmayın cidden zaman ve para israfı!!

Blogumdaki diğer gerilim kitaplarına ait yorumlara buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni bir gerilim kitap yorumunda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın.

Herkese Malerman dan ve onun amacı belli olmayan (aslında belli ama) anlamsız güruhundan uzak Bol "Kitap gibi Kitap" lı günler efenim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder