Gerilim Sever: KORKU KİTAP YORUMU: ŞAFAK GÜÇLÜ "BÜYÜ - LANETİN ŞAFAĞI"

Bu Sitedeki Yazıların Tamamı Gerilim Severin Özgün Yazıları Olup İzinsiz Kopyalanamaz, Paylaşılamaz. İletişim İçin : kirserhan@gmail.com ve Twitter : @Sskngerilim

22 Nisan 2017 Cumartesi

KORKU KİTAP YORUMU: ŞAFAK GÜÇLÜ "BÜYÜ - LANETİN ŞAFAĞI"

Merhaba Kitap Severler,

Yeni bir korku kitap yorumuna daha hoşgeldiniz.

Bu yazımda sizlerle Şafak Güçlü'nün "Büyü-Lanetin Şafağı" isimli kitabı hakkında görüşlerimi paylaşmak istiyorum.

Korku Kitap Yorumu
Kitabımızın kapağı gerçekten ürkütücü !

Kimileriniz benim gibi kitabı okur okumaz kitaplıklarının görünmez bir köşesine atmak isteyebilir bu ürkütücü kapakla sık sık burun buruna gelmemek için :)

Güldüğüme bakmayın bu kitap beni gerçekten gerdi !

Kitabımız 272 sayfa. 300 hatta 400 sayfaya kadar kitapları hele hafta sonunda isek okuyup yatarım gözüyle bakarım ben. Kitabımı alır koltuğuma kurulur kucağımda muhabbet kuşum "Şaşkın" la çayımı veya kahvemi yudumlayarak kitabımı bitirirm.

Ama bu kitabı ilk gün 60 sayfa kadar okuyabildim !

Kitap mı kötü ? Hayır !

Sıkıcı bir dille mi yazılmış akıcı değil mi ? Hayır !

Peki neden elime alır bitiririm dediğim kitabın sadece 60 sayfasını okuyup kaldırdım ? Korktum da ondan !




Şafak Güçlü abimizin ilk defa bir kitabını okudum. Sağolsun kendisi ilk sayfadan 3 harflilerden girmiş 5 harflilerden çıkmış ! Tak başıma okuyamadım evde birileri olursa okuyabilirim diye ertesi günü bekledim :)

Tamam ben korku/gerilim tarzı kitapları filmleri severim ve gerçekten korkmak için izler/okurum. Okurum yarım saat sonra sıkıntısız yatar uyurum gerginlik geçer gider..

Ama bu kitapta bu olmadı arkadaşlar. Farkındaysanız "3 harfliler" diye yazıyorum isimlerini.. Bu da bu kitabın bende bıraktığı bir defo oldu.. Ayrıca okuduktan sonra 2 hafta kadar aynalara bakarken tırsmadım desem yalan olur.. Kitabı okuyunca ne anlatmak istediğimi daha iyi anlayacaksınız.

Korku romanları seviyorsanız bu kitabı okuyun arkadaşlar. Ancak cidden ürkütücü bir kitap olduğunu bilin !

Normalde ilk kez okuduğum yazarın dilini, anlatımını sevdiysem hemen koşar diğer kitaplarını da alırım ancak Şafak Güçlü'nün diğer kitaplarını almak için bir müddet polisiye detoksu yapmam gerekiyor :)

Puanım 8/10


Blogumdaki diğer korku kitaplarına ait yorumlara buradan ulaşabilirsiniz.

Yeni bir korku kitap yorumunda buluşmak dileğiyle şimdilik hoşçakalın.

Herkese bol okumalı günler !!!

Yine gelin yeni değerlendirmelerim bu blogda !!!

2 yorum:

  1. Yazılmış en korkunç korku kitabı önerileri ni bulabileceğiniz ve korku içinde korku hikayelerini okuyabileceğiniz muhteşem bir site.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben kitap okumaya yeni başlayan evrimini yeni bitirmiş bir hayvan olarak :)
    Öyle dolaşırken Googleda rastladım blog una ben çok keyif aldım blog dan özellikle bazı yorumların çok sempatik ve komik özellikle şu 3 harflidir girip 5 harflidir çıkmış yok mu koptum.

    Neyse ben bir selam vereyim dedim dolaşmaya devam

    YanıtlaSil